בניית אתר וורדפרס (2021) מדריך מקיף לכל סוגי האתרים

כולנו יודעים היום שלא משנה מה התחום שהאתר שלך עוסק בניית אתר אינטרנט הוא נתיב משמעותי להגדלת כמות המכירות ויצירת קשר עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. הקורונה הוכיחה לבעלי עסקים שאתר אינטרנט זה לא משהו שהוא Nice To Have.

הגדלת כמות המכירות  = השקעה בבניית אתר שנעים לגלוש בו וניתן לבצע פעולות בקלות ובמהירות .

מלבד הגדלת כמות ההמרות, כשמשקיעים נכון בבניית אתר, ההשקעה משתלמת ומחזירה את עצמה לטווח הרחוק. למה הכוונה? אם בחנות (האתר) שלך אפשר להתנווט ולקנות בקלות. ניתן יהיה להגיע לכמות רבה של קונים שלא בהכרח קרובים למיקום הפיסי של החנות, לא תלויים בשעות הפתיחה ובפניות שלך ושל העובדים שלך

מהניסיון שלי כמומחה קידום אתרים ובניית אתרים ,זה שיש אתר/ דף נחיתה יפה , שהושקעו בו המון כספים עבור גרפיקה ופיתוח מתקדם זה עדיין לא מה שיגרום להגדלת כמות התנועה לאתר .להגדלת כמות הרכישות ( CPC המרות) והחזר עבור ההשקעה (ROI) . זה קורה גם בחברות גדולות לעיתים קרובות מאד.

בניית אתרים בוורדפרס קולקר אפשטיין אדריכלים בעמ שערה דיגיטל

בניית אתר וורדפרס (2021) מדריך מקיף לכל סוגי האתרים

כולנו יודעים היום שלא משנה מה התחום שהאתר שלך עוסק  . בניית אתר אינטרנט הוא נתיב משמעותי  להגדלת כמות המכירות ויצירת קשר עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. הקורונה הוכיחה לבעלי עסקים שאתר אינטרנט זה לא משהו שהוא Nice To Have.

הגדלת כמות המכירות  = השקעה בבניית אתר שנעים לגלוש בו וניתן לבצע פעולות בקלות ובמהירות .

מלבד הגדלת כמות ההמרות, כשמשקיעים נכון בבניית אתר, ההשקעה משתלמת ומחזירה את עצמה לטווח הרחוק. למה הכוונה? אם בחנות (האתר) שלך אפשר להתנווט ולקנות בקלות. ניתן יהיה להגיע לכמות רבה של קונים שלא בהכרח קרובים למיקום הפיסי של החנות, לא תלויים בשעות הפתיחה ובפניות שלך ושל העובדים שלך

מהניסיון שלי כמומחה קידום אתרים ובניית אתרים ,זה שיש אתר/ דף נחיתה יפה , שהושקעו בו המון כספים עבור גרפיקה ופיתוח מתקדם זה עדיין לא מה שיגרום להגדלת כמות התנועה לאתר .להגדלת כמות הרכישות ( CPC המרות) והחזר עבור ההשקעה (ROI) . זה קורה גם בחברות גדולות לעיתים קרובות מאד.

בניית אתרים בוורדפרס קולקר אפשטיין אדריכלים בעמ שערה דיגיטל

7 סיבות לבחור בבניית אתר וורדפרס

  1. מערכת CMS (מערכת לניהול תוכן) המבוקשת והמועדפת ביותר. וורדפרס מהווה כ 32% מכלל אתרי האינטרנט בעולם . 59% מהאתרים נבנו על מערכת ה- CMS של וורדפרס. בבחירת פלטפורמה מתאימה להקמת האתר שלנו. נעדיף , ללא ספק לבחור במערכת שרבים אחרים בעולם בחרו ומשתמשים בה באופן שוטף. ניתן להבין מהנתונים הללו שוורדפרדס היא מערכת נוחה לשימוש. אמינה. יציבה. בטוחה. גמישה ועם ניסיון מוכח רב ומגוון. מה שיגרום לנו להיות בטוחים ושקטים יותר .
  2. מערכת עם קוד פתוח – מאפשר גמישות ופתרונות מקסימליים. על מנת לעדכן ולשנות נתונים באתר שלכם אין צורך לפנות למפתחים. מערכת וורדפרס בנויה על קוד פתוח, ידידותי למשתמש ומאפשר לבנות/ לשדרג  את האתר ולבצע כל פעולה בהתאמה אישית. גם אם אין לכם  ידע בתכנות, קיים מגוון של עשרות אלפי תוספים (רובם חינמיים)  באתר וורדפרס שאפשר להתקין בקלות. כדוגמת אלמנטור ,אשר ניתן לבצע פעילויות רבות באמצעות Drag & Drop  של הוידג'טים המוצעים.
  3. מגוון עצום של תבניות עיצוביות ותוספי וורדפרס מומלצים. באמצעות חיפוש תבנית וורדפרס בגוגל ,תוכלו למצוא ולטעון את התבנית העיצובית שהכי מתאימה לכם בקלות ובמהירות . התבניות עם העיצובים הייחודיים והשווים יותר יהיו בתוספת תשלום. מדובר במחירים ממש משתלמים. כ- 50$ שיחסכו להם הוצאות מיותרות על שירותי גרפיקה ו/או פיתוח. התקנת תוספים  מתאימים בוורדפרס יתנו מענה לפחות ל90% מהצרכים שלכם מהאתר כגון: הקמת חנויות מאובטחות ב Woo Commerce, הקמת טפסים, הטמעת מערכת דיוור, מערכת סליקה, בלוג, רישום משתמשים ועוד. מאחר ומדובר במערכת עם כמות משתמשים עצומה ברחבי העולם, יש לזה יתרון מבחינת בחירת התוספים המתאימים ביותר לאתר שלכם. עבור כל תוסף תוכלו לקבל מידע מקדים. שאלות ותשובות נפוצות. דירוג תוסף וכמות ההתקנות הפעילות ניתן ללמוד בקלות כיצד  להשתמש בכל תוסף בעזרת היוטיוב, קהילות גדולות בפייסבוק ובגוגל. 
  4. קהילה גדולה תומכת ומקצועית ברחבי העולם . ללא עלויות נוספות. הקוד זמין ברשתות החברתיות (בייחוד בפייסבוק) ובגוגל (יו טיוב, פורומים ובלוגים) עבור כולם. אין כל תלות בידע ובזמינות של חברה לבניית אתרים.
  5. גמישות בבחירת ספק אחסון לאתר.
  6. רמת אבטחה גבוהה – באמצעות מס' פעולות ניתן לאבטח את האתר ברמה גבוהה. ישנם מדריכים מפורטים רבים וקלים לשימוש ברשת.
  7. התאמה מקסימלית ופשוטה לקידום אתרים אורגני

איך לבנות אתר וורדפרס ?

1. אפיון אתר

השלב הראשון בבניית אתרים בוורדפרס הוא אפיון האתר. שאלו את עצמכם את השאלות הבאות :

1.  מה המטרה של האתר ?

2.  מה המטרות שאתם מעוניינים להשיג מהאתר ?

3.  מהן הפעולות שאתם מעוניינים שהגולשים יבצעו באתר ?

4. מה היקף הפעילות באתר ?

חשבו על ההיררכיה (מבנה) של האתר כמו מבנה פיסי של חנות שיהיה נוח למבקרים להתנווט בקלות (חווית משתמש) ובסופו של דבר לבצע את הפעולות שאתם מעוניינים שהם יבצעו – יקנו מכם.

על מנת לבצע אפיון אתר מדויק  וודאו שהתייחסתם לכל הנקודות החשובות אודות העסק שלכם

  • שירותי החברה
  • המוצרים המובילים והמשמעותיים ביותר
  • מה הערך המוסף שאתם מספקים? מה מבדל אתכם בנישה שלכם ? השוו ל 2-3 אתרים מתחרים
  • מהם קהלי היעד
  • איזה אתר אתם מעוניינים לבנות ? אתר מכירות ? תדמית . בלוג. אינדקס. פורטל מידע

עם סיום אפיון האתר שרטטו את מבנה ראשוני של האתר, באופן שקהל היעד יבין ב- 2 שניות הראשונות במה האתר שלכם עוסק.

הקפידו להעביר מסר שיווקי / ערך מוסף אחד מדויק ולחדד את הסיבה שכדאי לגולשים להמשיך ולגלוש אצלכם. אפשרו להם להתנווט בקלות ובמהירות. אחרת הם פשוט לא יהיו באתר שלכם . לא משנה כמה האתר יפה ומושקע.

לצערי נתקלתי באינספור דוגמאות כאלו, גם בחברות גדולות ונחשבות.

2. עיצוב האתר

בחרו בשילוב צבעים מותאם ללוגו ובולט באופן הרמוני המותאם לשפה העיצובית של המותג ולמסר השיווקי. בשלב זה החליטו האם לבחור בתבנית וורדפרס או שאתם מעוניינים לבנות תבנית מותאמת אישית. לא משנה באילו מן האפשרויות בחרתם. בשלב זה בחרו בתבנית עיצובית .הפעילו וטענו אותה באתר וורדפרס שלכם.

במידה וקיימת שפה עיצובית למותג , עצבו את האתר בהתאם לצבעים הקיימים. חשוב לקבל את ההחלטות ולבצע את כלל הפעולות לפני שלב הפיתוח, על מנת למנוע בזבוז מיותר של כסף וזמן.

3. פיתוח אתר וורדפרס

בשלב פיתוח אתר וורדפרס ודאו שהתייחסתם:

  • לרכיבי הקוד
  • מהירות הטעינה של האתר. בייחוד במובייל
  • פיתוח מותאם למכשירים ניידים
  • הקמת תשתית נוחה לקידום אורגני של האתר. התייחסו לדגשים הנדרשים של חברת קידום אתרים
  • נגישות האתר
  • אישור האתר ותכנון השלבים הדרושים לעלייה לאוויר

4. הורדת תוספים מומלצים לאתר וורדפרס

חשוב לבחור בתוספים המועילים ביותר לאתר שלכם. שימוש בכמות גדולה של תוספים תפגע במהירות הטעינה של האתר. בעת בניית האתר חשוב להתייחס ל – 2 פרמטרים משמעותיים: מהירות טעינה וחווית משתמש . הקפדה והתייחסות תתרום משמעותית לתוצאות קידום גבוהות יותר

יואסט SEO

תוסף הקידום הכי חשוב שמשמש לפעולות קידום אורגני בגוגל. אילו פעולות ניתן לבצע באמצעות שימוש בתוסף Yoast ?

  • חיבור ל – Google Search Console
  • אינדוקס האתר בגוגל.
  • הסתרת עמודים לא רצויים לסריקה בגוגל
  • גישה קלה ומהירה ל – txt ו-htaccess.
  • הגדרת מפת אתר XML
  • כתיבת טייטלים ודיסקריפשנים לכל עמוד/ פוסט/ קטגוריה/ תגית

אלמנטור

באמצעות שימוש בתוסף אלמנטור תוכלו להתחיל בבניית אתר וורדפרס שלכם בקלות ובמהירות. ישנם סרטוני הדרכה רבים ברשת. אני  ממליצה לכם להשקיע באלמנטור פרו. לדעתי הערך המוסף ומגוון הפעולות שאתם יכולים לבצע ממש משתלם עבור 49$ בשנה. יש מגוון רחב יותר, שמתעדכן לעיתים קרובות של תבניות עיצוביות, תפריטים, פופאפים ועוד  בנית אתר וורדפרס באמצעות אלמנטור קלה לשימוש ומתבצעת על ידי הוספת אזורים והוספת וידג'טים.

WP Rocket

מטרת התוסף לתמוך במהירות הטעינה של האתר. ככל שהאתר יעלה מהר. ובמיוחד במובייל זה ישפיע על 2 מדדים חשובים:
חוויית משתמש (UX) – ככל שהגולשים ימתינו זמן רב יותר לטעינת האתר. אפילו המתנה של 2 שניות יותר, הגולשים יאבדו את הסבלנות ויעברו לתוצאת החיפוש (האתר) הבאה.
דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

אילו פעולות לשיפור מהירות הטעינה ניתן לבצע באמצעות השימוש בתוסף ?

  1. צמצום קוד HTML ניתן לשלב קבצים רבים לקובץ יחיד , על מנת להשפיע על כמות בקשות קטנה יותר מהדפדפן
  2. שימוש בזיכרון הדפדפן – ימנע הורדת קבצים המשתנים ומתעדכנים בתדירות נמוכה. דחייה יזומה של מועד טעינת תמונות וקבצי JavaScript לשרת.
    אם אתם בונים אתר וורדפרס בפעם הראשונה, הפעולות הללו ייראו לכם מסובכות ומורכבות, אבל היתרון שהתוסף ידידותי למשתמש ופשוט לתפעול. ניתן למצוא בפאנל הניהול הסברים לגבי אופני השימוש המומלצים עבור האתר שלכם.  התוסף כרוך בתוספת תשלום אבל בהחלט שווה את ההשקעה 

Akismet אנטי ספאם

Akismet אנטי ספאם מיועד להגן על אתרים מפני בוטים ו/או תכנות אוטומטיות המפרסמות תגובות ספאם בבלוג וורדפרס באינטרנט. תגובות ספאם בבלוג מזיקות מאחר ומרבית התגובות מכילות קישורים לאתרים מפוקפקים. כאשר גוגל תסרוק את האתר ותגלה שהאתר שלכם הפנה לאתר ספאמי ומפוקפק היא תעניש את האתר באופן שיפגע בדירוג. בסמכות ובאמינות האתר. יש להיכנס לאתר Akismet . להירשם . לקבל קוד API ולהעתיק את המספר לעמוד התוסף. קבלת קוד API לא מותנית בהתחייבות לתשלום. ניתן לעדכן עלות 0$. כמרבית התוספים בוורדפרס גם חברת אוטומטיק הבעלים של חברת Akismet מציינת את הסכום הנקוב לתשלום אופציונאלי לקבלת תרומה עבור השימוש בשירות. התוסף מעודכן באופן אוטומטי במערכת הניהול של וורדפרס

תוסף מותקן ומופעל ללא עדכון קוד API לא יגן על האתר שלכם מפני תגובות ספאמיות.

AMP - Accelerated Mobile Pages

הרב הגדול של החיפושים מתבצע במובייל. לשם כך גוגל פיתחה טכנולוגיה לצמצום זמני הטעינה של האתרים בחיפוש והקלקה מהמובייל. אחוז ציוני מהירות טעינה וחווית משתמש טובה מהווים חלק מהמדדים המשמעותיים והמשפיעים על ציון האיכות ודירוג גבוה של האתרים , ע"י גוגל. גוגל מעוניינת להמשיך להיות מנוע החיפוש הרלוונטי ביותר ולצורך זה פיתחה את טכנולוגיית ה- AMP

Google Site Kit

 תוסף חשוב המרכז את כל קודי ההטמעה של החשבונות של האתר/ העסק בגוגל וברשתות החברתיות כגון : Google Analytics, Google Search Console  ועוד

Imagify

קבצי תמונות בגודלן המקורי משקל רב. ההמלצה של וורדפרס למשקל ממוצע עבור תמונה -עד 100 KB. אם משקל התמונות לא יצומצם משמעותית אחד מ 2 הדברים יקרו: וורדפרס לא תטען את התמונה לאתר. או שהתמונה תטען אך תפגע מאד במהירות הטעינה של אתר. בייחוד במובייל. (זוכרים תוסף AMP?) צמצמו את משקל קבצי התמונות ככל שניתן. צמצום במשקל התמונות באמצעות התוסף יסייע לאתר שלכם לעלות באופן משמעותי בתוצאות הדירוג בגוגל ובמיוחד במונחי חיפוש ונישות תחרותיות.

אפשרו לגולשים שלכם לשתף את התכנים שלכם בקלות ובמהירות ברשתות החברתיות. ככל התהליך יהיה פשוט והכפתורים יהיו זמינים כך כמות השיתופים תהיה גבוהה יותר.

כמות שיתופים גבוהה ברשתות החברתיות =  כמות חשיפות גבוהה = גדילה משמעותית בתנועה ובכניסה לאתר. גידול משמעותי בתנועה לאתר יוביל לתוצאות דירוג גבוהות של האתר שלכם בגוגל

סרגל נגישות

ב- 26/10/2017 חוקק חוק הנגישות וכל בעל עסק מחויב להתאים את האתר שלו בהתאם לדרישות של נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות

5. עדכון הגדרות במערכת ניהול תוכן באתר וורדפרס

א. הגדרת כותרת SEO ותיאור מטא (תיאור) בעמודים/ פוסטים

כותרת SEO ותיאור מטא על העמודים/ פוסטים חשובים מאד, מאחר והם אחד מהפקטורים המשמעותיים והמשפיעים ביותר על דירוג תוצאות הקידום האורגני בגוגל.

כשגולש יחפש את הביטוי : עורכי דין מקרקעין לדוגמא, יעלו 10 תוצאות החיפוש הראשונות + מודעות ממומנות

מה שיגרום לגולשים לבחור להקליק על מודעה אחת ,על פני מודעה אחרת יהיה מה שימשוך להם את העין וידבר אליהם יותר. בדיוק כמו הבחירה להיכנס לחנות אחת על פני השנייה במתחם קניות . קרבה פיסית (תוצאת דירוג גבוהה יותר  בגוגל) ו/או מותג מוכר ויוקרתי לא בהכרח ישפיעו על ההחלטה להיכנס לחנות (האתר).

הסיבה תהיה בעיקר על סמך ההתרשמות הראשונית מחלון הראווה – האתר. אם הגולשים יתרשמו שהחנות (האתר) מבינה מה הם באמת צריכים ויש סיכוי גבוה שהם יקבלו מענה מדויק ומתאים, הם יחליטו לבדוק ולהיכנס לאתר מסוים, גם אם יהיה מדורג בתוצאת חיפוש נמוכה יותר. זו התחנה הראשונה במסע, כמו בכניסה לחנות רגילה כאשר נכנסים בוחנים ומתעניינים.

ככל שהכותרת ( SEO Title) ותיאור מטא (Discription)  יספקו את המידע והערך הרלוונטי ביותר במהירות כך יגדלו הסיכויים שהגולשים יבחרו בתוצאת חיפוש זו . כותרת ( SEO Title) ותיאור מטא (Discription) הם משתנים חשובים שמהווים משקל רב בתוצאות הדירוג של האתרים. גוגל מזהה יחסי הקלקה גבוהים (CTR – Click Through Rate) על מודעה מסוימת ובהתאם לכך מעניק לה דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. גוגל מעוניינת להמשיך ולהיות מנוע החיפוש המוביל. המועדף והאמין ביותר וכאשר פועלים לפי מדדי הדירוג שלה היא תתגמל בהתאם.

למה צריך כותרת SEO ותיאור מטא
צעדים לניסוח כותרת ותיאור מטא

 

  •  שלבו בכותרת את הביטוי שאתם מקדמים בתוספת התועלת הייחודית שירוויחו רק אצלכם. מומלץ להשתמש במספרים אם ניתן. לשלב ביטויים כגון מדריך, צעדים פשוטים, המידע המלא המעודכן והמצומצם. שימו לב לא לחרוג מ 70 תווים בכותרת. כנסו לנעליהם של הקהלים הפוטנציאליים שלכם
  • בכתיבת מטא תיאור (Meta Description), השתמשו באותן עקרונות כמו בסעיף הראשון. מומלץ לא לחרוג      מ -150 תוים. הדגישו את הערך שאתם מספקים. במשפט הראשון והניעו את הגולשים לפעולה. מאחר וכמות המלל מוגבלת , שימו לב שאתם לא חוזרים על עצמכם בכותרת ובמטא תיאור
  • שלבו ביטוי מפתח מקודם

לחצו על לשונית קריאות  והתייחסו להמלצות הטעונות שיפור. כמו ברמזור: צבע ירוק מאשר שהפעולות שביצעתם טובות. כתום – טעון שיפור ואדום – מומלץ להתייחס ולשפר , מאחר ועלול להקשות על קידום העמוד/ פוסט קיים.

מסך קריאות אופטימיזציה וורדפרס אתר שירה קולקר

ב. הגדרה וניסוח תבנית לכותרת ומטא תיאור בעמודים/ פוסטים/ תגיות / קטגוריות

עדכנו תבנית קבועה למבנה הקישורים בYoast 

הגדרת תבנית לכותרות ומטא תיאורים בעמודים ופוסטים בוורדפרס

יואסט  משתמשת בתבנית ברירת המחדל שלרב לא אופטימלית ועושה שירות טוב לקידום האתר שלכם. מומלץ ליצור תבנית ולהגדירה באופן ידני דרך seo – תצוגת חיפוש – סוג התוכן-  עמודים / פוסטים/ קטגוריות/ תגיות

כך נראית ברירת המחדל של הכותרות של יואסט בכל עמודי הקטגוריות באתר:

%%term_title%% Archives %%page%% %% %%sitename%%

מומלץ להגדיר עם תחילת תהליך בניית אתר  וורדפרס , סוגי עמודים ופוסטים באמצעות קטגוריות ותגיות. כמו בכל דבר כדאי להשקיע לכך מחשבה בהתחלה ולעבוד בצורה שיטתית ואחידה כדי להגיע לתוצאות טובות במינימום פעולות פשוטות ומהירות. בחרו פעם אחת את האפשרות הטובה והמתאימה ביותר.

ג. Friendly URL

כנסו למסך הגדרות –  מבנה קישוריםבחרו את מבנה הקישורים המתאים ביותר לאופי נפח והיקף הפעילות של האתר שלכם. באופן שיגדיר וישרת את הקידום באופן הטוב ביותר.

  • ודאו שמבנה הקישורים תקין וקרוב ככל שניתן לכתובת הדומיין (Root). ככל שהעמוד יהיה קרוב יותר לשורש הדומיין (היררכיה מינימלית) גוגל תתייחס ברצינות רבה יותר
  • הקפידו על כתובת Url פשוטה. קצרה . שתוצג במלואה. בין 2-3 מילים
  • הקפידו על מבנה קישורים לוגי מותאם לאופי הפעילות של העסק ולהיררכיית האתר
  • הקפידו על כתובות URL באנגלית בלבד. לדוגמא : shirakolker.co.il/bniyat_atar_wordpress.
  • השתמשו באותיות. מספרים ומכפים אמצעיים ותחתונים .הימנעו משילוב אותיות בעברית. משימוש באותיות גדולות. סימני קריאה. סימני שאלה וכו'.
  • הימנעו משילוב מילים כחלק מכתובת ה -URL כמו: and, or, the
הגדרת מבנה קישורים URL בוורדפרס

ד. תגיות ALT TAG לכל תמונות האתר

על מנת שגוגל יבין מה רואים בתמונות האתר שלכם, השתמשו בתגיות ALT TAG (טקסט אלטרנטיבי לתמונות). ללא תגית ALT TAG, כאשר תיכנסו לגרסת המטמון של אחד העמודים של האתר שלכם בגוגל תראו רק טקסטים וקישורים. הוספת תגיות ALT TAG  לתמונות באופן שוטף יאפשרו לגוגל להבין שקיימות תמונות באתר ובמה הן עוסקות.

איך כדאי לכתוב תגיות ALT TAG ?
  1. הקפידו על כתיבת ביטוי באנגלית
  2. עד 5 מילים
  3. הקפידו לשלב ביטוי לוגי המתאר את מה שמופיע בתמונה. תיאור שלא ישקף את המתואר בתמונה וינוסח לקידום נישה של העסק המפרסם יפגע באמינות האתר שלכם. לדוגמא תמונה של נשים מטופחות , לא בהכרח תתאים לתיאור תמונה כגון :נשים מטופחות שביצעו טיפול קוסמטי במכון של "יפית מאד"…
  4. הימנעו מדחיסת מילות מפתח

ליצירת ALT TAG חשיבות רבה בהנגשת האתר לקהל הגולשים העיוורים ו/או כבדי הראייה. באמצעות דפדפנים המקריאים את תוכן התגיות בעת הגלישה באתר, הגולשים מבינים מהו התוכן המופיע בכל אחת מהתמונות

איך מגדירים את - ALT TAG ?

הורידו את תוסף האלמנטור .הפעילו אותו – מדיה – ספריה – קובץ חדש – טקסט אלטרנטיבי

איך יוצרים כותרת אלט תג בוורדפרס

ה. כותרות H2 H1 ו - H3

  1. כמעט בכל פעולה של בניית אתר וורדפרס וקידום אתר יש לקחת בחשבון את ההיררכיה – המבנה של האתר. למה הכוונה ? אם הביטוי מקודם : בניית אתר וורדפרס – אשלב אותו בכותרת H1 בתוספת הערך מצריכת התוכן יתן לכם (וורדפרס לרב מעדכנים באופן אוטומטי).
  2. כותרת H1, מופיעה פעם אחת בכל עמוד ופוסט ומכאן המשקל והחשיבות של שימוש נכון בכותרת זו. הקפידו לשלב כותרת מסוג H1 בכל עמוד ובכל פוסט
  3. ודאו שלא עדכנתם במספר עמודים את אותה כותרת H1 (תוכן כפול – פוגע ומזיק בקידום האתר)
  4. תכננו את מבנה ותוכן כותרות ה- H2 ו -H3.
  5. כותרות מסוג H2 בעלות משקל רב יותר בהשוואה לכותרות H3 .כך גם בהשוואה לכלל הכותרות עד H6 . לכן כמות השימוש בכותרת מסוג H2 תהיה נמוכה בהשוואה לכותרת מסוג -H3 ותמיד תופיע לפני כותרת מסוג -H3
  6. וודאו שפסקאות אינן מוגדרות ככותרות H
  7. בדקו שהלוגו של האתר לא מוגדר ככותרת מסוג H1

ו. הגדרת קטגוריות ותגיות

הגדרת קטגוריות ותגיות מתייחס לשימוש בפוסטים בלבד. עמודי אתר לעומתם מתאימים יותר לתכנים עבור :עמוד הבית, עמוד מוצרים ושירותים. אודות. צור קשר. גלריות וכל תוכן אשר מתעדכן לעיתים רחוקות יותר ואין צורך לשייך ולהגדיר תחת סוגי קטגוריות .

אם אתם מתכננים לכתוב ולפרסם כתבות באופן שוטף בבלוג של האתר וורדפרס שלכם, שימוש בפוסטים יספק מענה מצוין לסינון ומיון הכתבות לפי מאפיינים כגון : תאריך פרסום פוסטים, שם הכותב/ת, קטגוריה, תגיות ועוד.

מומלץ לבחור בקטגוריה אחת לכל פוסט. למשל : טיסות/ חופשות בארץ

תגיות ניתן לשלב בכמות רבה יותר. אך עם מחשבה. תכנון ובהתאם למידת הרלוונטיות. דוגמא: לקטגוריה : טיסות: תגיות: טיסות לאמסטרדם, טיסות זולות באוגוסט, איך מוצאים טיסות זולות לניו יורק, טיסות הלוך חזור לברזיל וכו'.

מתי מומלץ ליצור תגית חדשה ? כאשר מדובר בנושא/ ביטוי מקודם שאנחנו מתכננים להמשיך ולפרסם בעתיד .אם רב הסיכויים שנושא הפוסט חד פעמי/ לעיתים רחוקות, לא מומלץ להקים תגית עבור הפוסט. גוגל ישים לב שעבור תגית זו יש לכם תוכן מועט ו"רזה". שאתם כנראה כותבים בתחום שאתם לא מבינים בו יותר מדי .מכאן השימוש בתגית יזיק ויפגע בהשגת תוצאות קידום מוצלחות.

התייחסו לתגיות ולקטגוריות כאל אינדקס שמטרתו לסייע לקהל הגולשים שלכם להתנווט בקלות ולצרוך את המידע שמעניין אותו בקלות ובמהירות

איך לבצע שימוש נכון בתגיות ?
  1. שייכו כל פוסט לקטגוריה אחת
  2. שייכו בכל פוסט בין 4 – 10 תגיות
  3. צרו תגיות נושא בשילוב ביטויים מקודמים עם סבירות גבוהה שתכתבו ותפרסמו לעיתים קרובות
  4. שימו לב שהקטגוריות אינן דומות ומתכוונות לאותו הדבר (אותה תוצאת חיפוש) .טיסות זולות לאמסטרדם וטיסות לאמסטרדם בחברות לואו קוסט
  5. בדקו ששמות הקטגוריות ושמות התגיות שונים שלא כמו בדוגמא הנ"ל: קטגוריה = טיסות זולות לחו"ל. תגית = טיסות זולות לחו"ל
  6. כתבו תיאור עבור דפי קטגוריות ותגיות .
  7. וודאו שאין כפילויות בתיאורים ולכל דף תיאור בעל ערך ומידע מגוון ומפורט

6. תעודת SSL והעברת האתר ל-HTTPS

בתקופה שחלק ניכר ומשמעותי מהפעילות העסקית שלנו, מתקיים דרך האתר.  מומלץ מאד לאבטח את האתר בפרוטוקול HTTPS.  בין הפרמטרים לדירוג האתרים של גוגל ניתן משקל רב לאתרים הבנויים על HTTPS. מדובר בפעולה פשוטה, מהירה ולא יקרה שתשפיע מאד על תוצאות הקידום של האתר שלכם ועל אבטחה מפני פריצות . פנו לחברת האחסון שלכם ובקשו לעדכן תעודת SSL .

יש חברות שרתי אחסון רבות וטובות. כדי למצוא את האופציה הטובה ביותר תשאלו את עצמכם מה היקף הפעילות המתוכננת באתר ובייחוד מהי מידת האבטחה המתאימה. אתרי קניות בהם גולשים מקימים יוזרים ומזינים את פרטי כרטיס האשראי מחייבים אחסון בחברת שרתים עם יכולות אבטחה גבוהות. אני ממליצה על חברת יו פרס מכמה סיבות :

  1. יכולות אבטחה גבוהות , ידע ונסיון רב
  2. תמיכה מהירה ואדיבה
  3. ממשק ניהול נוח וידידותי למשתמש

יש גם קופון הנחה בגובה 5% מהעלות החודשים לאחר 30 ימי הנסיון הראשונים:

 UP05DANPI

 

האתר שלך חדש / זקוק לשדרוג ? נשמח לעזור לך בבניית אתר וורדפרס שתגדיל בעשרות אחוזים את כמות תנועת הגולשים האיכותיים ואת אחוזי המכירות

צרו קשר ונבנה לכם את האתר שיציג את העסק שלכם כמו שהוא באמת

8 יתרונות בבניית אתר וורדפרס אצלנו

  1. שיטת עבודה המשלבת את המומחיות שלנו במיתוג . חוויית משתמש מקסימלית. בניית אתר וורדפרס, פיתוח וקידום האתר בגוגל 
  2. שיטת העבודה שלנו = חידוד הערך הייחודי והמסר השיווקי שלך .הדגשה וחידוד הסיבות לבחור לגלוש ולקנות מהאתר שלך
  3. אפיון אתר המספק פתרונות מקסימליים לחווית גלישה UX נעימה מהירה ובטוחה לקהלי היעד. חידוד מסרים שיווקיים וקידום אתרים בגוגל
  4. העברת אתר באופן בטוח. חלק ומהיר, בדגש על שמירת מקומות הדירוג בגוגל
  5. ניסיון רב והתמחות בפיתוח ובניית אתר וורדפרס
  6. הכנת תשתית לשיווק באינטרנט וקידום אתרים בגוגל
  7. שיפור אחוזי המרות
  8. בניית אתרים בוורדפרס בהתאמה אישית ובעיצובים מקוריים
סגירת תפריט
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן