6 שלבים לפרסום בפייסבוק מקסימום תוצאות .מינימום טעויות

6 שלבים לפרסום בפייסבוק מקסימום תוצאות .מינימום טעויות

"הפרסום בפייסבוק בכלל לא הביא לי לידים , בקורס האחרון שהשקתי". "הלידים שקיבלתי  ממש לא היו רלוונטיים.. המון שיחות טלפוניות והצעות מחיר שלא נסגרו".

סתם זרקתי מלא כסף ורב הרכישות הגיעו מערוצי שיווק אחרים . שמעתי ועדיין אני  ממשיכה לשמוע את כל סוגי הטענות אודות חוסר הכדאיות שבביצוע קמפיינים ממומנים בפייסבוק .

עלויות הפרסום הולכות וגדלות , כתוצאה מתחרות שמתעצמת מיום ליום.

עם זאת לא ניתן ולא כדאי לכם להתעלם מהיתרונות והתוצאות המשמעותיות שאפשר להשיג באמצעות פרסום בפייסבוק.

מערכת הפרסום של פייסבוק דינמית. משתנה ומתחדשת לעיתים תכופות. באמצעות קריאת מידע עדכני ,תוכלו לראות איך אפשר למנף את הקמפיין הבא שלכם ולחסוך זמן .כסף  ותסכול מיותר. לפני שלב התכנון קראו את נהלי הפרסום של פייסבוק. ישנם סוגי מודעות ונושאים שפייסבוק לא תאשר ומומלץ לוודא מראש שהמודעות והתמונות שלכם אכן עומדים בתנאים .

"הפרסום בפייסבוק בכלל לא הביא לי לידים , בקורס האחרון שהשקתי". "הלידים שקיבלתי  ממש לא היו רלוונטיים.. המון שיחות טלפוניות והצעות מחיר שלא נסגרו".

סתם זרקתי מלא כסף ורב הרכישות הגיעו מערוצי שיווק אחרים . שמעתי ועדיין אני  ממשיכה לשמוע את כל סוגי הטענות אודות חוסר הכדאיות שבביצוע קמפיינים ממומנים בפייסבוק.עלויות הפרסום הולכות וגדלות , כתוצאה מתחרות שמתעצמת מיום ליום.

עם זאת לא ניתן ולא כדאי לכם להתעלם מהיתרונות והתוצאות המשמעותיות שאפשר להשיג באמצעות פרסום בפייסבוק.

מערכת הפרסום של פייסבוק דינמית. משתנה ומתחדשת לעיתים תכופות. באמצעות קריאת מידע עדכני תוכלו לראות איך אפשר למנף את הקמפיין הבא שלכם ולחסוך זמן .כסף  ותסכול מיותר. לפני שלב התכנון קראו את נהלי הפרסום של פייסבוק. ישנם סוגי מודעות ונושאים שפייסבוק לא תאשר ומומלץ לוודא מראש שהמודעות והתמונות שלכם אכן עומדים בתנאים .

אם גם אצלכם הקמפיינים האחרונים בפייסבוק לא סיפקו תוצאות להיט.

אתם מודעים לערך הרב של הגדלת חשיפת העסק שלכם , בפני קהלים פוטנציאליים רלוונטיים

אני מציעה שתעצרו ותקדישו זמן. תענו לעצמכם על השאלות בדיוק רב ככל שניתן. 

ככל שתהיו מדויקים יותר הכסף שיושקע בקמפיין ישיג לכם תוצאות מספקות יותר

כך תשיגו לידים מדוייקים בפרסום ממומן בפייסבוק

1. תכנון והגדרת מטרות פרסום בפייסבוק

מה ייחשב מבחינתכם קמפיין מוצלח ? כמו בכל דבר שאתם רוצים להשיג בחיים , גם בקמפיין הגדירו מטרות ויעדים מספריים .הגדרת היעדים תמקד אתכם בבחירת סוג הקמפיין המתאים . כדי להוציא את המקסימום מהקמפיין היערכו מספיק זמן מראש. לדוגמא : חנות אשר מעוניינת למכור את המלאי שנותר ,בבלק פריידיי (סוף נובמבר). תתחיל בפרסום הקמפיין הממומן לפחות שלושה שבועות – חודש לפני (תחילת נובמבר- סוף אוקטובר). כדאי לתכנן את הקמפיין כשבועיים לפני הפרסום. להיערך בהתאם ולקחת בחשבון ימי חג. חופשות וכל אירוע שעשוי "להפריע" .

דרך להשיג תוצאות טובות גם בקמפיין

2. מי קהלי היעד הקהל שלכם ?

טרגטו את הקהל שלכם.בין היתר בהתבסס על פרופילים של לקוחות דומים ללקוחות שאוהבים אתכם ואתם אותם.

חשוב לדייק את הקהל. אך מצד שני לא לצמצם אותו יותר מדי. רצוי שהקהל יהיה בטווח של 500,000. זה לא מדע מדויק. מאד תלוי מה סוג השירותים שאתם מוכרים .חבילת מוצרים אל מול מוצר בודד. עלות המוצר ללקוח. זכרו שגם מבין הלידים הצפויים לכם. לא כולם יהיו רלוונטיים ,לכן מומלץ להגדיל את הטווח . אך באופן מושכל.

אם אתם מריצים קמפיינים נוספים במקביל,  שימו לב שהקהלים שלכם לא מתחרים אחד בשני. אם אותו קהל יטורגט יותר מפעם אחת במס' קמפיינים פעילים, יש סיכוי גדול שחלק מהמודעות לא יוצגו בפני הקהל הפוטנציאלי שלכם.

תתמקדו יותר בתחומי עניין ופחות במיקומים גיאוגרפיים ומשתנים דמוגרפיים . במקרים רבים עיר המגורים, גיל, מקום העבודה וכו' אינם  מעודכנים 

טרגוט קהל פייסבוק

3. הגדלת התקציב היומי

בקמפיינים בפייסבוק הראשונים מומלץ להשקיע סכומים נמוכים לצרכי למידה והכרות מעמיקה יותר עם קהלים פוטנציאליים . אם לאחר מס' ימים , תמצאו שכמות הלידים נמוכה מהצפוי, מומלץ להגדיל את התקציב היומי. הגדלת סכום התקציב יומי תעלה משמעותית את חשיפת המודעות בפני קהלים החדשים ומכאן הגדלת הסיכויים לקבלת לידים איכותיים ורכישת המוצרים בסופו של דבר .

4. כתבו תכנים שמדברים לאנשים ולא למחשבים

נצלו את ההזדמנות לדייק את היתרונות שהגולשים יקבלו / יפסידו משימוש במוצר שלכם. זכרו לחבר את נקודת מבטם של הלקוחות הפוטנציאליים והצרכים שלהם תחילה למענה שאתם יכולים לספק עבורם.

חשוב שהתוכן יהיה כתוב בצורה מעניינת, ברורה וממוקדת, באופן שירצו לעצור ולהשאיר פרטי קשר אצלכם. הסבירו לגולשים מה הם צריכים לעשות כדי להתחיל לקדם את הפתרון לצורך שלהם. תניעו אותם לפעולה .

לדעתי גם אם השירותים שאתם מספקים, נוגעים בנקודות רגישות וכואבות של הלקוחות. תדברו עליהם. תדברו על ה"פיל הגדול שבחדר" אחרת סיכוי גדול שהמסרים, העניין של הגולשים והבנת הפתרון שלכם לא יעברו

בדקו  ב ads reporting אילו מודעות מוצלחות ומביאות לכם יותר לידים ושפרו את יתר המודעות בהתאם.

5. עמודי נחיתה מותאמים לתכנים והתמונות המפורסמות בקמפיין פייסבוק

הפנו לעמוד נחיתה רלוונטי שיחדד את התועלות והיתרונות משימוש במוצר שלכם. עמוד נחיתה יחזק את ההבנה והרצון של הגולשים שהמוצר שלכם הוא האופציה הטובה ביותר עבורם והם צריכים את הפתרון שלכם כבר עכשיו.

איך עושים את זה ?

  • ודאו שהמסר בדף הנחיתה מדבר ומשלים את אותה השפה של המודעה 
  • תועלות מודגשות וזמינות לעיני הגולשים
  • האם הגולשים מבינים איזו פעולה הם אמורים לבצע בעמוד ?
  • בדקו שניתן לנווט בקלות ובמהירות עד לביצוע הפעולה הרצויה מבחינתכם. בייחוד בנייד

עמוד נחיתה מהווה הזדמנות מצוינת לשמירת קשר עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים וחשיפה לשירותים נוספים מתאימים

6. בקרה ושיפור ביצועי המודעות

בדקו לאורך תקופת הקמפיין , את ביצועי המודעות. מצאתם מודעה עם אחוזי המרה נמוכים ? תשנו אותה. בהדרגה. מומלץ לשנות אלמנט 1במודעה ולבדוק כיצד היא מגיבה . (נוסח מודעה, תמונה וכו' ) כך תוכלו לדעת ולהסיק אילו מבין הפעולות שביצעתם שיפרו את אחוזי ההמרה  ומה לא עובד.

בואו להשיג תוצאות טובות יותר בקמפיין הבא שלכם .להחזיר את ההשקעה ולהגדיל את אחוזי הרווח

סגירת תפריט
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן