אני ממש לחוץ עכשיו מבחינה כספית וחייב להגדיל את כמות הפניות לעסק שלי.
אוקיי מה התקציב ? משהו כמו עד 1000 ₪ בחודש. כולל הפרסום לפייסבוק.
עם תקציב כזה, עדיף שלא תצא לדרך בכלל. אם מישהו היה פונה אליך לסדרת טיפולים ואומר לך: "תקשיב: ממש כואב לי הגב הייתה לי פריצת דיסק אני חייב שתעזור לי להעביר את הכאב אבל אין לי מספיק כסף אני יכול לשלם לך 100 ₪ עבור כל זה מה היית אומר?
הייתי אומר שאם זה חשוב לו מספיק הוא יצטרך לוותר על משהו אחרת אני לא אוכל לקבל אותו.
כך זה גם בפרסום בפייסבוק. אתה לא יכול לבוא ולומר "תקשיב אדון פייסבוק אני צריך לצאת לקמפיין חייב לידים בתקופה הזאת אבל.. העלות הכוללת תהיה X ₪ מה לעשות? זה כל מה שאני יכול להשקיע עכשיו"
וזה עוד מבלי לקחת בחשבון את התשלום לגורם מנוסה ומוחה בפרסום ממומן בפייסבוק, שיודע מה הוא עושה. אתה יכול לנסות למצוא גורמים שיבטיחו לך שקמפיין בפייסבוק זה קלי קלות והם יסגרו לך את הפינה בפחות מ1,000 ₪ אבל היחיד שיהיה קרוב לסגור את העסק, יהיה אתה. בסוף תצטרך לשלם:
1. סכום שווה ערך לתוצאה שאתה מצפה לקבל.
2. תשלום למנוע הפרסום.
3. את מחיר הטעות ששילמת לקמפיין הכושל.
ברור שעלויות זולות מפתות ונותנות תחושה שאתה לא לוקח סיכון. אבל שמשהו זול מאד ביחס לעלות הממוצעת של השירות כדאי מאד לשאול מה הסיבה.
בעבודה שלי עם חברות ועסקים , אני שומעת טיעונים שחוזרים על עצמם לגבי חוסר הכדאיות ורצון להשקיע "הרבה כסף" בפרסום ממומן בפייסבוק.
אם אתם מעוניינים לייצר תזרים של פניות שוטפות. להגדיל את כמות הפניות הרלוונטיות ואת המכירות בסופו של דבר, תוכלו להשיג זאת באמצעות פרסום בפייסבוק.
כן חשוב לדעת לבחור את הסוכנות המתאימה והמיומנת ביותר ולעבוד בצורה ממוקדת ומדויקת ובהתאם לאסטרטגית הקידום של החברה.
מערכת הפרסום של פייסבוק דינמית. משתנה ומתחדשת לעיתים תכופות. לפני שלב התכנון קראו את נהלי הפרסום של פייסבוק. ישנם סוגי מודעות ונושאים שפייסבוק לא תאשר ומומלץ לוודא מראש שהמודעות והתמונות שלכם אכן עומדים בתנאים .