פרסום בפייסבוק - 6 דרכים להשיג מקסימום תוצאות ובמינימום עלויות

פרסום בפייסבוק - 6 דרכים להשיג מקסימום תוצאות ובמינימום עלויות

אני ממש לחוץ עכשיו מבחינה כספית וחייב להגדיל את כמות הפניות לעסק שלי.

אוקיי מה התקציב ? משהו כמו עד 1000 ₪ בחודש. כולל הפרסום לפייסבוק.

עם תקציב כזה, עדיף שלא תצא לדרך בכלל. אם מישהו היה פונה אליך לסדרת טיפולים ואומר לך: "תקשיב: ממש כואב לי הגב הייתה לי פריצת דיסק אני חייב שתעזור לי להעביר את הכאב אבל אין לי מספיק כסף אני יכול לשלם לך 100 ₪ עבור כל זה מה היית אומר?

הייתי אומר שאם זה חשוב לו מספיק הוא יצטרך לוותר על משהו אחרת אני לא אוכל לקבל אותו.

כך זה גם בפרסום בפייסבוק. אתה לא יכול לבוא ולומר "תקשיב אדון פייסבוק אני צריך לצאת לקמפיין חייב לידים בתקופה הזאת אבל.. העלות הכוללת תהיה X ₪ מה לעשות? זה כל מה שאני יכול להשקיע עכשיו"

וזה עוד מבלי לקחת בחשבון את התשלום לגורם מנוסה ומוחה בפרסום ממומן בפייסבוק, שיודע מה הוא עושה. אתה יכול לנסות למצוא גורמים שיבטיחו לך שקמפיין בפייסבוק זה קלי קלות והם יסגרו לך את הפינה בפחות מ1,000 ₪ אבל היחיד שיהיה קרוב לסגור את העסק, יהיה אתה. בסוף תצטרך לשלם:

1. סכום שווה ערך לתוצאה שאתה מצפה לקבל.

2. תשלום למנוע הפרסום.

3. את מחיר הטעות ששילמת לקמפיין הכושל.

ברור שעלויות זולות מפתות ונותנות תחושה שאתה לא לוקח סיכון. אבל שמשהו זול מאד ביחס לעלות הממוצעת של השירות כדאי מאד לשאול מה הסיבה.

בעבודה שלי עם חברות ועסקים , אני שומעת טיעונים שחוזרים על עצמם לגבי חוסר הכדאיות ורצון להשקיע  "הרבה כסף" בפרסום ממומן בפייסבוק. 

אם אתם מעוניינים לייצר תזרים של פניות שוטפות. להגדיל את כמות הפניות הרלוונטיות ואת המכירות בסופו של דבר, תוכלו להשיג זאת באמצעות פרסום בפייסבוק.

כן חשוב לדעת לבחור את הסוכנות המתאימה והמיומנת ביותר ולעבוד בצורה ממוקדת ומדויקת ובהתאם לאסטרטגית הקידום של החברה.

מערכת הפרסום של פייסבוק דינמית. משתנה ומתחדשת לעיתים תכופות. לפני שלב התכנון קראו את נהלי הפרסום של פייסבוק. ישנם סוגי מודעות ונושאים שפייסבוק לא תאשר ומומלץ לוודא מראש שהמודעות והתמונות שלכם אכן עומדים בתנאים .

דרך להשיג תוצאות טובות גם בקמפיין

אני ממש לחוץ עכשיו מבחינה כספית וחייב להגדיל את כמות הפניות לעסק שלי.

אוקיי מה התקציב ? משהו כמו עד 1000 ₪ בחודש. כולל הפרסום לפייסבוק.

עם תקציב כזה, עדיף שלא תצא לדרך בכלל. אם מישהו היה פונה אליך לסדרת טיפולים ואומר לך: "תקשיב: ממש כואב לי הגב הייתה לי פריצת דיסק אני חייב שתעזור לי להעביר את הכאב אבל אין לי מספיק כסף אני יכול לשלם לך 100 ₪ עבור כל זה מה היית אומר?

הייתי אומר שאם זה חשוב לו מספיק הוא יצטרך לוותר על משהו אחרת אני לא אוכל לקבל אותו.

כך זה גם בפרסום בפייסבוק. אתה לא יכול לבוא ולומר "תקשיב אדון פייסבוק אני צריך לצאת לקמפיין חייב לידים בתקופה הזאת אבל.. העלות הכוללת תהיה X ₪ מה לעשות? זה כל מה שאני יכול להשקיע עכשיו"

וזה עוד מבלי לקחת בחשבון את התשלום לגורם מנוסה ומוחה בפרסום ממומן בפייסבוק, שיודע מה הוא עושה. אתה יכול לנסות למצוא גורמים שיבטיחו לך שקמפיין בפייסבוק זה קלי קלות והם יסגרו לך את הפינה בפחות מ1,000 ₪ אבל היחיד שיהיה קרוב לסגור את העסק, יהיה אתה. בסוף תצטרך לשלם:

1. סכום שווה ערך לתוצאה שאתה מצפה לקבל.

2. תשלום למנוע הפרסום.

3. את מחיר הטעות ששילמת לקמפיין הכושל.

ברור שעלויות זולות מפתות ונותנות תחושה שאתה לא לוקח סיכון. אבל שמשהו זול מאד ביחס לעלות הממוצעת של השירות כדאי מאד לשאול מה הסיבה.

בעבודה שלי עם חברות ועסקים , אני שומעת טיעונים שחוזרים על עצמם לגבי חוסר הכדאיות ורצון להשקיע  "הרבה כסף" בפרסום ממומן בפייסבוק. אם אתם באמת מעוניינים לייצר תזרים של פניות שוטפות. להגדיל את כמות הפניות הרלוונטיות ואת המכירות בסופו של דבר, תוכלו להשיג זאת באמצעות פרסום בפייסבוק.

כן חשוב לדעת לבחור את הסוכנות המתאימה והמיומנת ביותר ולעבוד בצורה ממוקדת ומדויקת ובהתאם לאסטרטגית הקידום של החברה. מערכת הפרסום של פייסבוק דינמית. משתנה ומתחדשת לעיתים תכופות. לפני שלב התכנון קראו את נהלי הפרסום של פייסבוק. ישנם סוגי מודעות ונושאים שפייסבוק לא תאשר ומומלץ לוודא מראש שהמודעות והתמונות שלכם אכן עומדים בתנאים .

דרך להשיג תוצאות טובות גם בקמפיין

לפני שאתם משלמים וסוגרים עסקה לפרסום בפייסבוק

עצרו וקראו טיפים פשוטים שעובדים

כך תשיגו פניות מדויקות בפרסום ממומן בפייסבוק

1. תכנון והגדרת מטרות פרסום בפייסבוק

מה ייחשב מבחינתכם קמפיין מוצלח ? כמו בכל דבר שאתם רוצים להשיג בחיים , גם בקמפיין הגדירו מטרות ויעדים מספריים .הגדרת היעדים תמקד אתכם בבחירת סוג הקמפיין המתאים . כדי להוציא את המקסימום מהקמפיין היערכו מספיק זמן מראש. לדוגמא : חנות אשר מעוניינת למכור את המלאי שנותר ,בבלק פריידיי (סוף נובמבר). תתחיל בפרסום הקמפיין הממומן לפחות שלושה שבועות – חודש לפני (תחילת נובמבר- סוף אוקטובר). כדאי לתכנן את הקמפיין כשבועיים לפני הפרסום. להיערך בהתאם ולקחת בחשבון ימי חג. חופשות וכל אירוע שעשוי "להפריע" .

מטרת פרסום ממומן בפייסבוק

2. מי קהלי היעד הקהל שלכם ?

טרגטו את הקהל שלכם.בין היתר בהתבסס על פרופילים של לקוחות דומים ללקוחות שאוהבים אתכם ואתם אותם.

חשוב לדייק את הקהל. אך מצד שני לא לצמצם אותו יותר מדי.זכרו שגם מבין הלידים הצפויים לכם. לא כולם יהיו רלוונטיים ,לכן מומלץ להגדיל את הטווח . אך באופן מושכל.

אם אתם מריצים קמפיינים נוספים במקביל,  שימו לב שהקהלים שלכם לא מתחרים אחד בשני. אם אותו קהל יטורגט יותר מפעם אחת במס' קמפיינים פעילים, יש סיכוי גדול שחלק מהמודעות לא יוצגו בפני הקהל הפוטנציאלי שלכם.

תתמקדו יותר בתחומי עניין ופחות במיקומים גיאוגרפיים ומשתנים דמוגרפיים . במקרים רבים עיר המגורים, גיל, מקום העבודה וכו' אינם  מעודכנים 

audience_definition_facebook_ads

3. הגדלת התקציב היומי

בקמפיינים בפייסבוק הראשונים מומלץ להשקיע סכומים נמוכים לצרכי למידה והכרות מעמיקה יותר עם קהלים פוטנציאליים . אם לאחר מס' ימים , תמצאו שכמות הלידים נמוכה מהצפוי, מומלץ להגדיל את התקציב היומי. הגדלת סכום התקציב יומי תעלה משמעותית את חשיפת המודעות בפני קהלים החדשים ומכאן הגדלת הסיכויים לקבלת לידים איכותיים ורכישת המוצרים בסופו של דבר .

הגדרת תקציב פרסום עסקים בפייסבוק

4. כתבו תכנים שמדברים לאנשים ולא למחשבים

נצלו את ההזדמנות לדייק את היתרונות שהגולשים יקבלו / יפסידו משימוש במוצר שלכם. זכרו לחבר את נקודת מבטם של הלקוחות הפוטנציאליים והצרכים שלהם תחילה למענה שאתם יכולים לספק עבורם.

חשוב שהתוכן יהיה כתוב בצורה מעניינת, ברורה וממוקדת, באופן שירצו לעצור ולהשאיר פרטי קשר אצלכם. הסבירו לגולשים מה הם צריכים לעשות כדי להתחיל לקדם את הפתרון לצורך שלהם. תניעו אותם לפעולה .

לדעתי גם אם השירותים שאתם מספקים, נוגעים בנקודות רגישות וכואבות של הלקוחות. תדברו עליהם. תדברו על ה"פיל הגדול שבחדר" אחרת סיכוי גדול שהמסרים, העניין של הגולשים והבנת הפתרון שלכם לא יעברו

בדקו  ב ads reporting אילו מודעות מוצלחות ומביאות לכם יותר לידים ושפרו את יתר המודעות בהתאם.

5. עמודי נחיתה מותאמים לתכנים והתמונות המפורסמות בקמפיין פייסבוק

הפנו לעמוד נחיתה רלוונטי שיחדד את התועלות והיתרונות משימוש במוצר שלכם. עמוד נחיתה יחזק את ההבנה והרצון של הגולשים שהמוצר שלכם הוא האופציה הטובה ביותר עבורם והם צריכים את הפתרון שלכם כבר עכשיו.

איך עושים את זה ?

  • ודאו שהמסר בדף הנחיתה מדבר ומשלים את אותה השפה של המודעה 
  • תועלות מודגשות וזמינות לעיני הגולשים
  • האם הגולשים מבינים איזו פעולה הם אמורים לבצע בעמוד ?
  • בדקו שניתן לנווט בקלות ובמהירות עד לביצוע הפעולה הרצויה מבחינתכם. בייחוד בנייד

עמוד נחיתה /אתר מהווה הזדמנות מצוינת לקידום העסק בגוגל ולשמירת קשר עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים וחשיפה לשירותים נוספים מתאימים.

6. בקרה ושיפור ביצועי המודעות

בדקו לאורך תקופת הקמפיין , את ביצועי המודעות. מצאתם מודעה עם אחוזי המרה נמוכים ? תשנו אותה. בהדרגה. מומלץ לשנות אלמנט 1במודעה ולבדוק כיצד היא מגיבה . (נוסח מודעה, תמונה וכו' ) כך תוכלו לדעת ולהסיק אילו מבין הפעולות שביצעתם שיפרו את אחוזי ההמרה  ומה לא עובד.

דוח ביצועים ובקרה פרסום פייסבוק לעסקים

בואו להשיג תוצאות טובות יותר בקמפיין הבא שלכם .להחזיר את ההשקעה ולהגדיל את אחוזי הרווח

למה כדאי לכם לפרסם בפייסבוק אתנו ?
  1. ניסיון מוכח בניהול קמפיינים ממומנים בתקציבים גבוהים, עבור מגוון רחב של חברות, מכללות ועסקים קטנים בתחומים תחרותיים.
  2. שקיפות וליווי מקצה לקצה
  3. שיווק דיגיטלי יצירתי – ככה זה כשחיים ונושמים את מה שעושים.
  4. תכנית שיווק אסטרטגית מותאמת ותפורה למידות של כל עסק וחברה
מה הלקוחות שלנו אומרים ?
אדר מרוז
אדר מרוז
Exclusive Networks Israel
Read More
עבדנו לאחרונה עם שירה, שהובילה אצלנו תהליך של מעבר לשיווק דיגיטלי ובניית הפלטפורמות לשיווק. שירה עשתה עבודה מאד מקצועית וסיפקה את הסחורה בגדול. ללא ספק נמשיך לעבוד איתה גם בעתיד
איילת הוברמן
איילת הוברמן
מנהלת שיווק - בית ספר למנהל עסקים האוניברסיטה העברית
Read More
משתפת אותך שהכותבים הרגישו שקורס כתיבה שיווקית היה מאד טוב ויש להם איך לצאת לדרך. תודה וחג שמח.
ברק עילם
ברק עילם
שותף בקולקר קולקר אפשטיין אדריכלים בע"מ
Read More
הצגתי את האתר לכל השותפים והתגובה הייתה מאד חיובית. תודה. האתר מרשים מאוד ואנחנו מאוד מרוצים !
עופר מושקוביץ
עופר מושקוביץ
מנכ"ל ובעלים Kappa Real Estate
Read More
שירה שיפרה את האתר של Kappa Real Estate ועשתה עבודה מקצועית מאוד. האתר נראה נפלא וכמו כן עבודות הקידום של שירה הן יעילות, העבודה עם שירה נעימה. מומלצת בחום.
גפן גלצור - איגר
גפן גלצור - איגר
פותרת מערכות יחסים מסובכות
Read More
שירה מקצועית מאוד, יצירתית, נותנת מענה מידי ושרות אדיב ונעים, ממליצה בחום!
רחלי רוזנפלד
רחלי רוזנפלד
מנכ"ל ובעלים בדיוק בזמן
Read More
שירה תודה מכל הלב על ליווי בתהליך פרסום ממומן בפייסבוק. הידע שלך בתחום מרשים ביותר. את כל כולך מתמסרת במקצועיות רבה לתהליך, באכפת ותשומת לב כאילו זה שלך. העשרת אותי בידע בתחום שאינני שולטת בו והענקת הרגשה שההצלחה של הפרסום חשובה עבורך. לא מובנת מאליה הנתינה שלך. אני שמחה שבחרתי בך ואם אצטרך שוב שירות שכזה, אפנה אלייך בלי לחשוב פעמיים.
Previous
Next
סגירת תפריט
error: Content is protected !!
דילוג לתוכן